Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

ανάνηψη

την έχασα, τη χώρα που χα ονειρευτεί να ταξιδέψω,
σαν σε μαγικό χάρτη.
Έσβησα τα σημάδια της ψυχής σου πάνω μου,
έκλεισα τα παράθυρα να εκλείψει ο αέρας
η ασφυξία να αποτελειώσει τις πλάνες,
άνοιξα το φώς να διώξω τα φαντάσματα,
γύρισα τη σελίδα που ζωγράφιζα τις μνήμες.
Γδύθηκα τα πρόσκαιρα και δανεικά μου ρούχα
στάθηκα γυμνή μέσα καΙ έξω σαν βρέφος
μπροστά στην κολυμπήθρα της ανάνηψης,
ντράπηκα και έκλαψα για την έκθεσή μου στα μάτια σου
μα να πονέσω πιά δεν μπορούσα,
το κενό με κατέκλυσε τρομακτικ'ο όπως και πρώτα

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορεί! Το κενό έχει τον χειρότερο πόνο.

Καλώς ήρθες! Σε χάσαμε.

Ανώνυμος είπε...

καλως μας γύρισες και μάλιστα έχοντας ανανήψει.
Το κείμενό σου με έκανε να σκεφτώ στιγμές που έχω ζήσει ανάλογες και με συγκίνησε πολύ.
καλημέρα

EVISSA είπε...

pandora ποήτρια
χάθηκα γενικώς και χάθηκαν κι άλλοι γύρω μου και πράγματα και θάματα
δεν έχασα όμως εσένα
ΤΟ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ ΠΌΝΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΈΡΩ
ξέρω απλά πως βιώνω τον δικό μου.
καλημέρα γλυκειά.
σου έγραψα

Διάττων είπε...

την έχασα, τη χώρα που 'χα ονειρευτεί να ταξιδέψω...

Κι αν την έχασες τη χώρα αυτή που λες, σου εύχομαι να την ξαναβρείς. Κι αν δεν μπορείς να βρεις αυτή, σου εύχομαι να βρεις μια άλλη καλύτερη!

Καλό μεσημέρι...

EVISSA είπε...

ανώνυμε
με συγκινεί η προσήλωσή σου και μάλλον πολλοί από εμάς συναντιόμαστε σε κοινούς τόπους
να είσαι καλά
καλή σου μέρα.

EVISSA είπε...

DIATTON
Η ΕΥΧΉ ΣΟΥ ΠΡΟΤΡΟΠΉ
σε χώρες χαμένες από τους χάρτες να παραμένουμε ταξιδευτές ίσως θα ήταν μοιραίο, νέες να αναζητήσουμε θα ήταν ελπιδοφόρο . καλό μεσημέρι

Ανώνυμος είπε...

too personal for comments...είπεν ο βλάχος και ήπιε ένα γάλα "βλάχας" on the rocks!

EVISSA είπε...

ανώνυμε -γνωστέ μου βλάχε στην υγειά σου .μη μεθύσεις πρόσεχε τα ληγμένα γάλατα.
καληνύχτες λευκές -γαλατένιες